Gratis bezorging vanaf €30 l Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Back to top
Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Bij Studio Cinq helpen we je uiteraard graag verder met jouw vragen. Staat jouw vraag er wellicht niet tussen, vul dan ons contactformulier in, chat met ons op Facebook in of stuur ons een mailtje met jouw vraag: klantenservice@studiocinq.nl

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Wij doen er uiteraard alles aan om jou bestelling zo snel mogelijk te versturen!
Alles wat op werkdagen voor 16:00 uur besteld is, doen wij dezelfde dag nog op de post.

WAT ALS IK MIJN BESTELLING WIL RETOURNEREN?

Dat kan natuurlijk gebeuren!

Binnen 14 dagen kan jij je bestelling retourneren en krijg je jouw geld (met uitzondering van de eventuele verzendkosten en kosten van het retourneren. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.

  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
    • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

WANNEER ONTVANG IK HET GELD VAN EEN RETOURZENDING?

Een retourzending en de verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.
Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

IK HEB EEN KLACHT. WAAR KAN IK TERECHT?

Stuur ons een e-mail met je klacht naar klantenservice@studiocinq.nl en wij zullen deze zo snel mogelijk proberen voor je op te lossen.

  • klachten over verkleuringen op plated sieraden kunnen wij niet aannemen
  • ONTVANG IK EN BEVESTIGING VAN MIJ GEPLAATSTE BESTELLING?

    Natuurlijk, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

    ONTVANG IK EEN VERZENDBEWIJS?

    Zodra wij je bestelling verzonden hebben, krijg je uiteraard verzendbevestiging per e-mail.

    IK HEB PER ONGELUK EEN FOUT ADRES DOORGEGEVEN, WAT NU?

    Stuur dan meteen een mailtje naar klantenservice@studiocinq. Over het algemeen worden de pakketjes zo snel mogelijk ingepakt en verzonden. Stuur ons daarom zo snel mogelijk een mailtje met de adreswijziging. Als het pakketje al verzonden is voordat we de wijziging ontvangen, kunnen we je helaas niet meer helpen.

    WAT GEBEURD ER MET MIJN GEGEVENS?

    Het is belangrijk om te weten dat wij uiterst secuur omgaan met jouw gegevens. Studio Cinq gebruikt jouw gevraagde persoonlijke gegevens uitsluitend voor het verwerken en versturen van je bestelling.